Kad Raya Dari Shakiddo.com - adarain

Friday, 2 August 2013

Kad Raya Dari Shakiddo.com

[caption id="attachment_354" align="aligncenter" width="479"]Kad Raya dari shakiddo.com Kad Raya dari shakiddo.com[/caption]

Terima kasih diucapkan kepada bro Shakiddo di atas kiriman Kad raya. Ini adalah kad raya yang ke-empat akudapat dan kesemuanya dari blogger,kalau tak dari blogger, memang takkan dapat kad raya tahun ini.


 
Comments

15 komentar

saya pun baru dapat kat raya tadi

saya pun dapat :) insyaAllah tahun depan buat kad raya sendiri :)

Dah sampai ye? Haaaa.. boleh gantung kat ruang tamu. Hihi

Tahniah Bro... Dah dapat 4 Kad raya.. Setakat ini saya baru terima satu kad raya sahaja... Takder pun blogger yang sudi bagi kad raya pada saya...

Aku tak dapat satu pun lagi bro..hehehe

Kid sgt pandai mempromosi blog dengan bagi kad,good idea.

Dah lama tak merasa kad raya...hehehe

idea yang patut dicontohi ni

Best la dia... nak jugak kad raya....

Beruntung admin, memang bertuah ada rakan blogger prihatin

tahniah bro, den punya pun tak dapat lagi huhuhu

Wah, dapat kad raya dari sahabat blogger. sangat mengharukan... ternyata pertemanan di dunia maya bisa erat jalinannya hingga dunia nyata ya..
Selamat Menjemput Hari Raya untuk admin dan semua :)

yap, memang best dapat kad raya darirakan blog..dapat mengeeratkan lagi sillaturahim.

Assalammualaikum...bro adarain,

mselim3 datang dari blog denaihati.com visit2 sampai ker sini..

Alhamdulilah dapat kad raya..best tu...

mselim3

pls: mselim3 nak raya dari blogger adarain..hehheh (gurau aje k). First time datang dan komen sini.


EmoticonEmoticon