√ Masalah Faiz Roslan Sekarang Makin Keterlaluan - Adarain

Masalah Faiz Roslan Sekarang Makin Keterlaluan

Masih aku ingat lagi dengan Faiz Roslan masa dulu-dulu tak berapa nak famous sangat dan parodi yang dibuatnya dulu tak berapa terkenal sangat kalau nak dibandingkan dengan sekarang..

Dulu punya video parodi dari Faiz Roslan memang sangat menghiburkan dengan bibirnya yang sangat besar. Boleh kata masa tu faiz roslan macam nak kalahkan si ucop dengan faizdepki tu lupa pula namanya. haha.. Tapi time tu ucop ddengan faizdepki tu dah level atas2x kira macam powerla.. manakala faiz roslan masa tu budak-budak baru nak up..

Masalah Faiz Roslan Sekarang Makin Keterlaluan
Faiz Roslan

Sekarang ni si ucop dengan faizdepki macam dah kurang update video 'perempuan' dorang

persamaan dorang ni ialah buat parodi dengan pakaian wanita serta tabiat menyerupai wanita. Ini juga sebenarnya salah satu tarikan untuk kita untuk terus menoton dorang ni sebab kelakar walaupun sebenarnya gelagat menyerupai wanita ni haram.

Baru-baru ini dia ni update pula video joget sana-sini dengan liar agak keterlaluan lagi-lagi di-bulan Ramadan.

Sebelum ni pernah kena tegur dengan pendakwah Wan tapi sekali lagi dia buat lagi.. makin berani dan keterlaluan. Turut mendapat perhatian artis lelaki Sharnaaz.

Tak kisah Buat Video Merapu

Tak kisah nak buat video merapu-raban ada banyak cara lain tapi kenapa jalan ini yang dilakukan dengan kelakuan perempuan.

Sekarang Faiz Roslan dan Minta maaf tapi tak taulah next time buat lagi.. Kita tak tahu hati orang boleh berubah-ubah dengan sekelip mata.. mak dia pun tak pernah pukul dia katanya..

Apa-apa pun nasihat buat Faiz Roslan semoga mencari jalan alternatif video yang lebih baik dari keterlaluan mendedahkan atau menari keterlaluan menyerupai perempuan. Video dah kreatif tapi cari jalan lain. Jangan guna alasan bukan senang nak berubah ada niat kita cuba insyaAllah boleh.

Get notifications from this blog

5 comments

  1. Zaman sekarang ni macam-macam cara orang nak cari populariti... huhuhu

    ReplyDelete
  2. masing-masing nak up diri sendiri untuk cari publisiti, akak tak kenal dia ni, nampaknya dia kene usaha lebih lagi nak popular ni;)

    ReplyDelete
  3. aku cuma harap dia taubat je.

    dan tak perlu dah buat video bangang tu.

    dia mengumpan orang ngutuk dia.

    so, taubat la dik.

    ReplyDelete
  4. betul perempuan sudah berkuranglah di dunia

    ReplyDelete