Barbie Sudah Bertudung? - adarain

Tuesday, 29 October 2013

Barbie Sudah Bertudung?

Patung Barbie yang paling cantik di dunia siapa yang tidak kenal, rata-rata semua mesti kenal dengan kejelitaan patung si Barbie ni sehingga diadaptasi ke filem dan tak kurang juga ada mereka yang terlalu obses untuk menjadi cantik seperti barbie dengan melakukan pembedahan pada keseluruhan anggotanya tidak kira lelaki mahupun perempuan.


Siapakah sebenarnya yang mencipta Patung Barbie?

Sedikit sebanyak kena tahu juga siapa yang mencipta patung Barbie ni sehingga popular seluruh dunia dan kenapa patung ini dinamakan Barbie? kenapa tak dinamakan dengan nama yang lain seperti Angeline atau Diana ke?
Ruth Handler merupakan pencipta kepada Patung Barbie dan beliau juga pengasas syarikat alat mainan yang terkemuka. Nama Barbie diambil sempena nama anak perempuannya Barbara, 'Kekasih' Barbie. Patung Ken pula diambil sempena nama anak lelakinya ken. sumber - wikipedia.

Barbie Sudah Bertudung?


Ya, barbie sudah bertudung itupun hasil tangan dari rakan saya. kalau sebelum ini kita lihat kek barbie disediakan dengan rambutnya yang perang, kali ini rakan saya membuat satu kelainan dengan membuat kek dengan barbie yang bertudung.

Berikut adalah gambar kek Barbie bertudung hasil tangan dari rakan saya iaitu Muhammad zubair. Untuk sebarang tempahan boleh singgah di blog beliau iaitu www.chocosweeties.blogspot.com atau like facebook chocosweeties.

Cantik bila patung barbie bertudung siap berpurdah. Tak pernah dibuat orang sebelum ini.

 

Barbie Sudah Bertudung?



 

Barbie Sudah Bertudung?


buka perniagaan online dengan bantuan pakar

Comments

44 komentar

wow...cantiknya...anak saya memang suka dengan barbie....boleh terjah blog beliau nie....hihi

Patung GI Joe baru terbaik...

hasil tangan yang menjadi nampak cantik

Awwww so cute..hahaha..anak patung pun nak bergaya gok..

Wah barbie pun dah berhijab lah

Patung syariah compliant nih. Hihihi

cantikkan bila bila barbie berhijab

Ni kalau full jubah lagi menarik ni. Haha. Ada pulak pasangan pakai serban kira complete set la. Haha

Memang sangat cute, tak sanggup nak makan. haha

menakutkan la barbie ni.. teringat citer chucky..

macam2 cara untuk menarik orang beli..

wah memang menarik...barbie nampak lagi sweet..hehe

interesting! She looks nice !

mmg comeyy sgt...barbie pun dah masuk islam
http://haslinyda-umairah.blogspot.com/2013/09/pakej-melancong-ke-ho-chi-minh-vietnam.html#.UnCKZ3Awrtk

dulu pernah keja kilang buat..anak patung Barbie..

Budak pompuan kalau suka sangat dengan patung Barbie nie sememangnya ciri gadis manja yang periang

syukur la ada yan bertudung.haha.

Barbie sudah insaf nampaknya...hehe

hehehehe...ketawa baca komen dari papa mifz....tapi cantik barbie digayakan mcm ni

ala haiiii cute nya barbie bertudung

comellah.. anak saya suka dengan barbie ni

pandai diorang cari targeted buyer nih. haha..

patung pun pandai tutup aurat...hu3

Tengok orang yang membuatnya..haha

Ohww... ingat kan memang betul ada jual yang bertudung, nak la beli satu hehehehe.

seharusnmya berbie ini dapat di jadikan contoh, masak berbie saja suda bertudung para perempuan masih banyak yang tak bertudung

Masih ramai yang tidak bertudung. COntohilah barbie ni..haha

Cantik gak..tp ptung tu bleh makan ke??

Nampak comel jer Barbie apabila bertudung..

Laris jualan jap lagi... haha

mungkin banyak permintaan boneka barbie di kalangan umat muslim

ala comelnya!

kek rupanya...

cuba buat biz jahit tudung n baju muslimah utk Barbie :)

memang comel, bolehlah diusahakan nanti, setakat ni belum ada orang yang buat lagi macam tu.

Haha.. Tebal betul icing pada patung barbie tu.

Nak dibuat jubah dan tudung labuh.

Siap ada purdah.

:) Ini memang lain dari yang lain

Salam. Camana cara beli patung barbie bertudung?

Salam. Camana cara beli patung barbie bertudung?

Waalaikumussalam, setakat ni tak ada patung barbie bertudung, gambar barbie diatas telah ditambah dengan kek menjadikan barbie bertudung.


EmoticonEmoticon