√ Drama Korea Paling Best 2015 - Adarain

Drama Korea Paling Best 2015

Ada yang masih lagi tengok Drama korea ke? ke ak sorang je yang masih tengok drama korea. Drama Korea 2015 ada yang best dan ada gak yang tak best. Tapi kat sini aku senaraikan drama korea yang best untuk korang tengok. Mungkin korang ada belum tengok.

Drama Korea Paling Best 2015

Berikut adalah drama bersiri korea yang paling best untuk tahun 2015:

1) Kill Me Heal Me
Drama ini sangat best dan lain daripada yang lain. Drama ini mengisahkan seorang hero di mana mempunyai masalah personaliti yang boleh bertukar menjadi tujuh (7) personaliti yang berbeza. Seperti Personaliti watak perempuan, watak ganas dan sebagainya. Heroin yang pada mulanya membenci kepada hero mula suka kepadanya dan mula menyedari kelemahan hero yang boleh bertukar pesonaliti tanpa disedari. Heroin cuba untuk membantu menyelesaikan masalah heronya yang mengalami masalah personaliti.

Drama Korea Paling Best 2015
hero pelbagai watak

2) Hyde, Jekyll, Me
Drama ini lebih kurang sama dengan Kill Me Heal Me tapi masih best untuk tengok. Tapi lagi best tengok Kill Me Heal me dari Drama Hyde, Jekyll, Me.

3) Mask 
Mengisahkan seorang heroin yang dipaksa untuk menyamar sebagai perempuan yang muka sama dengan heroin yg telah mati dibunuh. Heroin pada mulanya menolak namun setelah diugut serta melibatkan keluarga Heroin tersebut akur untuk menyamar dan mula jatuh cinta dengan seorang anak kaya. Tragis demi tragis yang telah berlaku membuatkan heroin semakin kuat untuk menentang musuhnya dengan licik.

4) Falling For InnocenceKonflik Perniagaan serta cinta menjadi utama jalan cerita dalam drama ni menjadi menarik. Hero yang mempunyai masalah kesihatan tetapi mempunyai perangai kebudakan dan tidak gentar dengan musuh yang mahu mengambil alih perniagaan. Hero mula jatuh cinta pada heroin apabila heroin sering membantu urusan pekerjaan hero.


5) Yong PalMengisahkan seorang Dr terpaksa menyelamatkan seorang perempuan yang berada di dalam keadaan Koma untuk menyelamatkan adiknya yang ada masalah kesihatan yang memerlukan kewangan segera untuk pembedahan. Perempuan yang koma telah sedar mahu Dr tersebut mengeluarkan dia dari hospital dan berjanji akan memberi bantuan kewangan adiknya. Dapatkan Perempuan tersebut keluar dari hospital?

Inilah yang antara terbest untuk korang yang mungkin belom tengok lagi. Ini juga adalah drama bersiri korea yang aku tengok tapi jalan cerita agak membosankan.
  1. Angry mom

  2. Producer

  3. Blood

  4. Who Are You School

  5. The Village Achiara's Secret

  6. The Lover

  7. She Was Pretty

  8. The Girl Who Sees Smells

  9. My Unfortunate Boyfriend

  10. Healer
Boleh tengok pilihan drama korea 2015 paling popular di Korean.org 

Get notifications from this blog

14 comments

  1. Alamak, sinopsis Falling for Innocence macam best je.hehe

    ReplyDelete
  2. Dah lama tak follow drama Korea ni...tapi mungkin lepas ni follow balik kot kalau ada cerita yang best

    ReplyDelete
  3. kalo ada masa boleh la tengok, kalo dah kerja memang susah nak cari time nak tengok drama korea. :D

    ReplyDelete
  4. kill me heal me paling best ....

    ReplyDelete
  5. biasa yang tertongok dalam cerita korea nih running man jerla.. tapi itu bukan dikira drama bersiri korea...

    ReplyDelete
  6. bagi aku healer tu best gak.

    yang lain, bosan.

    haha..

    ReplyDelete
  7. […] Korea – Kalau post dulu Senarai Korean Drama yang best untuk 2015, kali ni senaraikan plak Movie Korea Paling Best […]

    ReplyDelete
  8. Tgh tengok kill me heal me episode 3 tapi belum betul2 menjiwai lgi citer..just tgok sbb tgh free..haha

    ReplyDelete
  9. Drama korea 2015 yg best kill me heal me gn mask..? kill me heal me tu best sbb hero citer tu (Ji Sung) pandai wt bnyk watak..jln citer xlah membosankan,paling suka dia wt watak keperibadian yg Ahn Yo Na tu..haha,klakar sangat..Yang drama Mask pulak,pada awal citernye agak tragis dan sedih bgi org yg x tngok dri first eps xkn fhm citer ni.. anyway suka sangat tngok citer korea sbb boleh blajar perkataan korea..?

    ReplyDelete
  10. cerita ni memang terbaik, klako sedih pun ada. :D

    ReplyDelete
  11. kalau filmnya yang bagus apa ya

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada banyak salah satunya boleh tengok the long way home, the piper, Nothern limit line, veteran

      Delete
  12. drama korea dulu2 mmg best layan..

    ReplyDelete