√ Giveaway Faizalpj.com Sempena Ulangtahun Perkahwinan - Adarain

Giveaway Faizalpj.com Sempena Ulangtahun Perkahwinan

Sudah lama tidak menyertai contest dari blogger kerana terlalu sibuk memikirkan dan membuat persiapan percutian ke Bandung pada minggu lepas.

Hari ini, terdetik untuk menyertai contest dari blogger Faizalpj.com sempena ulangtahun perkahwinannya selama 2 tahun dan sudah mengurniakan seorang cahaya mata yang diberi nama Izz Damia Aqilah.

[caption id="attachment_1255" align="aligncenter" width="320"]Giveaway Faizalpj.com Sempena Ulangtahun Perkahwinan Giveaway Faizalpj.com Sempena Ulangtahun Perkahwinan[/caption]

Nama Izz Damia Aqialah cukup indah dan mempunyai maksud yang tersendiri iaitu Kekuatan, kebijaksanaan dan cerdas.

Selongkar Blog Faizal.com


Aku cuba menyelongkar untuk mencari kelebihan serta memberi cadangan apa yang ada di dalam blog ini yang bernichekan kekeluargaan dan gaya hidup.

Apa yang membuatkan aku tertarik dalam blog ini ialah disediakan satu page khas untuk anaknya sejak lahir sehinggalah kini yang semakin membesar disamping itu memberi sedikit pengetahuan tentang bayi.

Nama blog atau domain Faizalpj.com tidak terlalu complicated untuk diingati dan memudahkan pengunjung ingat nama blog serta berpontesi untuk bertandang lagi ke blog ini.

Warna tema blog ini iaitu hitam dan putih yang simple. Biasalah, lelaki suka pada yang simple serta tidak terlalu semak dengan widget yang menjadikan blog ini nampak 'ringan' untuk dilawati.

Cadangan


Untuk bahagian header nampak kosong macam tiada kecerian disitu. Better untuk meletakkan banner yang menarik pada header blog ini sebagai 'lambang' utama blog ini.

Pada bahagian sitemap, apabila diklik bahagian sitemap nampak kosong.  Seeloknya memperbaiki bahagian sitemap untuk memudahkan pengunjung termasuk aku sendiri untuk melihat entri-entri yang lepas.

[caption id="attachment_1254" align="aligncenter" width="532"]Giveaway Faizalpj.com Sempena Ulangtahun Perkahwinan footer blog faizalpj.com[/caption]

Kalau lihat gambar di atas, agak terlalu banyak dengan 3 pages dari atas, kemudian bawah selepas itu bawah sekali bahagian pages.

Saya cadangkan menyeragamkan semuanya dalam satu page sahaja. Mungkin bahagian jual beli emas boleh diletakkan pada drop down menu online bisnes bahagian page atas sekali.

Untuk feedjit pula, agak terlalu panjang dan mungkin boleh ditukar kepada 'tentang saya'. Memberikan sedikit info siapa sebenarnya owner blog ini.

Formula diet Extreme - Kurangkan berat badan anda sekarang


Rasa itu sahaja yang aku dapat berikan cadangan untuk penambahbaikan untuk kebaikan blog ini.
Semoga saudara faizal Anuar bersama isterinya berbahagia sehingga ke akhir hayatnya serta dilimpahkan rezeki yang melimpah ruah. Selamat menyambut ulangtahun perkahwinan yang kedua.

 

Get notifications from this blog

19 comments

  1. Your design is beautiful. This kind of thing makes all the difference when spending time on a blog.

    You've certainly got me coming back for You've definitely got my seal of approval.

    ReplyDelete
  2. Ada Giveaway rupanya.. Nak join juga kalau ada masa.. Good Luck.. ;)

    ReplyDelete
  3. Selamat bersegmen &Good luck ya!!!

    ReplyDelete
  4. Assalam
    Terima kasih ya kongsikan cadangannya.

    ReplyDelete
  5. selamat bersegmen and good luck yaaa...

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  6. review yang menarik..semoga berjaya!

    ReplyDelete
  7. Semoga berjaya dalam memenangkan giveaway dari faizalpj.com

    ReplyDelete
  8. kebahagiaan bisa di tempuh dengan cara yang benar

    ReplyDelete