Rakaman Ketuk-Ketuk Ramadan 2016 Sudah Bermula - adarain

Friday, 1 April 2016

Rakaman Ketuk-Ketuk Ramadan 2016 Sudah Bermula

Rancangan masakan popular yang menjadi kegemaran orang ramai di Malaysia dan Singapura iaitu Ketuk-ketuk Ramadan 2016 telah pun memulakan rakamannya beberapa hari yang lepas.



Rakaman Ketuk-Ketuk Ramadan 2016 di Pasaraya Tesco


Ketuk-Ketuk Ramadan 2016 telah memulakan rakaman pertamanya pada 31 Mac 2016 di lokasi Tesco Jitra Kedah bersama pelakon undangan iaitu Adwah kemudian pada 1 April 2016 di Tesco Kulim bersama Penyanyi undangan iaitu Aweera.




[caption id="attachment_5513" align="aligncenter" width="640"]Rakaman Ketuk-Ketuk Ramadan bersama Adwah sheila rusly bersama Pelakon Adwah. Sumber dari fb jspicturesproduction[/caption]

Kepada korang yang tidak mahu melepaskan peluang untuk menyaksikan rakaman yang berlangsung boleh lihat gambar rajah di bawah yang mungkin bakal terjah di kawasan korang. Boleh masuk sekali dalam tv. :D




[caption id="attachment_5508" align="aligncenter" width="640"]Rakaman Ketuk-Ketuk Ramadan 2016 Sudah Bermula gambar sumber dari fb jspicturesproduction[/caption]

Rakaman Ketuk-Ketuk Ramadan 2016


Rakaman Ketuk-Ketuk Ramadan 2016


Rakaman Ketuk-Ketuk Ramadan bersama artis jemputan


Tak sabar tunggu program ni yang akan bersiaran di bulan Ramadan sambil lihat telatah artis memasak dan lupa berlakon puasa. :D


Sekejap betul masa berlalu tup2x dah masuk bulan Ramadan kemudian dah Hari raya. Dah bersedia ke nak sambut Ramadan? :)



Tonton Online Ketuk-Ketuk Ramadan 2016.


Klik nama dibawah untuk tonton :

  1. Nadzmi Adhwa

  2. Saharul Ridzwan

  3. Hafidz Roshdi

  4. Issey Fazlisham

  5. Amyra Rosli

  6. Azira Shafinaz

  7. Achey Bocey

  8. Faradhiya

  9. Mas Idayu

  10. Sufi Rashid

  11. Azmi Caliph Busker

  12. Erin Malek

  13. Hafreez Adam

Comments

11 komentar

Alamak... ketuk-ketuk Ramadhan dah nak kembali lagi...
Tak sabar nak tengok resepi2 menarik yg bakal dikongsikan dalam rancangan ini...

Pasaraya pun dah mula ke arah unsur - unsur nak buat jualan aidilfitri. Baju melayu dan baju kurung dah mula berbaris.

Amboi sheila rusly awal lagi dia pulun buat ketuk ketuk ramadhan ni ya

jadi tak sabar mau buka puasa bln ramadhan lagi

memang seru jika sudah bahas masalah makanan buat ramadhan

Sekejap sungguh masa berlalu... rasanya baru saja berpuasa tahun lepas... menghitung hari beberapa bulan sahaja lagi.. moga kita dikurniakan kesihatan baik untuk menempoh ramadan mendatang

Hehe..salah satu cerita yang menjadi kesukaan saya bila ramadan menjelma..haha

tesco tebrau? bleh terjah ni..hehe

dah dekat nak puasa, ramai yang dah start produksi ya, termasuk yg ganti puasa

Thank you for the information. certainly all it's very good. I like it

bestnya artis yang jadi tetamu untuk musim kali ni


EmoticonEmoticon