Asmara Lotion Yang Sangat Wangi, Cerah dan Anjal - adarain

Thursday, 12 May 2016

Asmara Lotion Yang Sangat Wangi, Cerah dan Anjal

Asmara Fragrance Lotion atau lebih dikenali dengan Asmara Lotion telah menembusi pasaran Malaysia, Brunei dan Singapura pada tahun 2016.

Asmara Lotion pelengkap keayuan wanita. Dengan kesan 3X Lebih Cerah, Wangi dan Anjal. Eksklusif dari DN Perfume.


Asmara Lotion

Haruman perfume yang berkekalan, lembut serta halus dan mudah dibawa kemana-mana. Sesuai digunakan pada bila-bila masa siang ataupun malam.

Dapat membantu mencerahkan kulit, menganjalkan, menyerikan lagi kulit yang telah terkena sinaran matahari.

Kelebihan Asmara Lotion



  • Daya tahan aroma yang sangat tinggi

  • Dengan bauan aroma yang sangat eksklusif

  • Berfungsi mencerahkan kulit, menghilangkan rekahan, kulit kering, serta memberikan lembapan pada kulit

  • Boleh menghilangkan bau badan dan menambahkan keyakinan diri

  • Mengandungi SPF 15 dan dapat menghalang sinaran UV yang boleh merosakkan tekstur kulit

  • Tidak Melekit

  • Tidak ada Paraben

  • Kulit akan tampak lebih cantik, cerah, lembut, lembap, bermaya, bersinar, sekata dengan pemakaian secara rutin

  • Boleh juga sebagai pengganti perfume

  • Lulus KKM ( NOT 151202773K )

  • HALAL dan boleh dibawa solat

  • Bebas Alkohol


Asmara Lotion Terbaik

Asmara Lotion juga boleh merawat masalah kulit seperti:



  • Kulit hangus terbakar terkena cahaya matahari

  • Kulit kering bersisik

  • Badan berbau ketiak serta bau peluh masam

  • Kulit tumit kaki merekah 1000x

  • Hitam dibahagian celah peha dan berbau peluh

  • Jika anda mengalami masalah ini, tidak perlu tunggu lagi !!!!!!

  • Dapatkan dengan segera dan lihat perbezaannya dalam masa 7 hari.


Cara-cara penggunaan


Sapu dimana-mana bahagian tubuh yang dikehendaki ( kecuali muka ) selepas mandi atau pada bila-bila masa sahaja.


Dengan pemakaian yang teratur selama 7 HARI, kulit cantik berseri bukanlah impian lagi.


Wangian dan Kualiti yang terjamin.



Testimoni Asmara Lotion


Saya sendiri menggunakan lotion ini dan tak menyangka bau lotion sangat wangi walaupun lepas mandi baunya still masih ada. Boleh kata, bau wangi sangat tahan lama. Kemudian letak sikit asmara lotion di sebelah tangan sahaja nampak perubahan ketara terus cerah berbanding tangan yang sebelah lagi yang agak gelap. Memang terbaik! Bau wangi dan boleh cerahkan kulit badan terutamanya di bahagian celah2x yang gelap.


Tak percaya?


korang kena beli baru korang tahu kesannya macam mana nanti. Baru korang terkejut dengan wanginya dan cerahnya kulit. Lagi satu bila pakai lotion ni tak melekit dan terasa gebu je. :D


Antara testimoni AL : 

Testimoni 3 Asmara Lotion

Testimoni 4 Asmara Lotion

Testimoni 4 Asmara Lotion

 

Testimoni 4 Asmara Lotion

 

Harga Asmara Lotion :


Harga asal : RM 65.00 (SM) / RM 70.00 (SS)
Berat : 50ml

Tapi ada harga DISKAUN menarik kalau korang whatsapp/sms seperti tertera di bawah :

whatsapp/sms Fatin - (019-244 9116)
whatsapp/sms Fatin - (019-244 9116)
whatsapp/sms Fatin - (019-244 9116)


Boleh juga dapat di Asrama Fragrance Lotion HQ di bangi beralamat - No.17A, Jln Medan Bangi Pusat 2D, Seksyen 9, Bangi, Selangor.

Jangan lupa juga untuk Like dan follow :

Facebook - Asmara Fragrance Lotion
Instagram -  Asmara Fragrance Lotion
Comments

14 komentar

Terdapat beberapa testimoni yg dimuatkan dlm entri ini... secara tidak langsung akan dapat meningkatkan keyakinan bakal pelanggan..

wah..wangi ye bau dia..memang best ah..tak payah sembur perfum dah kalau camtu

DT tak bole pakai apa2 lotion. kulit sangat allergic.
mengada betul kulit ni ha..
DT tak pakai pencuci muka.
lagi pakai lagi teruk muka.
tapi DT tak ada masalah dengan kulit berminyak.

Baru beli losen ini semalam, baunya memang wangi sangat sedap dan nyaman rasa

aku dah pakai, best sedap dan wangi. Sesuai untuk Surnburn dan kulit berdaki. :D

owh ye ke, Tapi kalau kulit tak ada papa masalah kira ok la. hehe

aah, memang wangi siap letak asmara lotion kat ketiak skit. ops. haha

ya meningkatkan keyakinan untuk membeli. :D

wah menarik ni untuk kulit anjal kan

harga berapa duit ,ada discountkah


EmoticonEmoticon