√ Pengalaman Berbuka Puasa Di Sushi King Bangi - Adarain

Pengalaman Berbuka Puasa Di Sushi King Bangi

Sushi King Bangi - First time berbuka puasa kat kat sushi king sebab tertarik dengan promosi yang dibuat oleh sushi king. Harga buffet bawah RM45 dan korang boleh makan apa sahaja yang korang nak..  So, dengan harga macam tu kira berbaloilah kan sebab dapat melantak semua sushi yang ada kat sini.

Sushi King - Pilihan Untuk Berbuka Puasa Bersama Keluarga

Tempahan Awal Supaya Tak Full

Kalau kat sushi king ak dengan member dah buat tempahan awal lagi dalam tengahari lagi sebab tak nak macam kes sebelum ini terus direct pg sana time dah nak maghrib tapi dah full untuk 7.30pm tapi pukul 8.30pm ada lagi kekosongan yang lecehnya malas nak menunggu sampai 8.30 mlm nanti... better next time...

Bila tempah awal ni senang lah sikit hati. Dapat harga ahli sebab buat kad time tu free je alang-alang buat je kad tu.. So, nanti resit kena simpan bila buka puasa nanti just tunjukkan resit sebagai bukti tempahan.

Dalam pukul pukul 7 sampai, then tunjukkan resit sebagai bukti pembayaran nanti waiters akan tunjukkan meja mana yang kita kena duduk.. Dan tak sangka dapat duduk meja yang khas untuk empat orang tapi yang makan dua orang je.. memang puas hati lah makan dengan meja besar. Ingat dapat meja depan sekali yang mengadap dinding kayu je. hahaha.

Dah duduk tu, ambil lah sushi mana yang rasa berkenan tu ambil je.. mana tengok pelik je makan... feveret aku sushi yang ada salmon. hehe.  Kalau nak air kena ambil sendiri, air yang ada macam teh lemon madu dengan blackcurrant madu kalau tak silap.. pastu ada ice cream..kena ambil sendiri juga kat peti ais yang disediakan.

Makan beberapa pinggan je dah kenyang... Dalam 11-12 pinggan juga aku habiskan.. Tak boleh nak lama-lama dalam ni sebab tempoh masa yang diberikan ialah 80 minit kalau tak silap aku pastu nak kejar solat lagi..

Buffet Sushi King Memang berbaloi.

So far, memang puas hati dan berbaloi lah kalau makan kat sini.. makan lah korang sampai kenyang.. Kalau makan time hari biasa mahu nak berpuluh sehingga ratus juga nak makan sushi berpuluh pingan macam ni..

Get notifications from this blog

2 comments