Produk Nikko Slimm Juice Khas Untuk Kuruskan Badan - adarain

Monday, 29 December 2014

Produk Nikko Slimm Juice Khas Untuk Kuruskan Badan

Nikko Slimm Juice : Bagi mereka yang berbadan besar pasti mengidamkan badan yang kurus dan cantik seperti orang lain yang sentiasa tampil dengan penuh keyakinan.


Persoalannya terlalu banyak produk sekarang yang memberikan kesan untuk kuruskan badan dan kebanyakkan adalah berbentuk pil ataupun tablet namun masih juga tidak memberi impak yang memberangsangkan walaupun pelbagai usaha telah dilakukan termasuklah melakukan senaman.


Ini membuatkan mereka yang berbadan besar berputus asa untuk mencari produk yang sesuai kerana kebanyakkan harga produk yang menawarkan untuk kuruskan badan sangat mahal untuk dimiliki dan tidak berkesan secara keseluruhan.


Jangan risau, ada satu (1) produk bagus yang menawarkan harga yang berpatutan malah kesannya juga dijamin berkesan iaitu NIKKO SLIMM JUICE



Nikko Slimm Juice


Produk Nikko Slimm Juice merupakan keluaran Nikko yang terbaru serta mempunyai ramuan khas untuk kuruskan badan dengan usaha manima.


Nikko Slimm Juice berperisa raspberry dan kurang manis. Sangat sedap diminum begitu sahaja tanpa perlu dicampurkan dengan air.


Produk Nikko Slimm Juice Khas Untuk Kuruskan Badan



Kelebihan Nikko Slimm Juice



Mengikut pakar kesihatan iaitu Kevin Zahri mengatakan bahawa sekurang-kurangnya dua (2) kali sehari pembuangan air besar perlu berlaku agar kekal kurus dan sihat.



Produk ini mampu melawaskan perut untuk membuang air besar. Ini memudahkan segala lemak dan toksin dibuang secara 'natural' tanpa perlu dipaksa keluar seperti cirit birit.

Produk Nikko Slim Juice Khas Untuk Kuruskan Badan

Cara Diet Gaya Nikko Slimm Juice


Produk Nikko Slim Juice Khas Untuk Kuruskan Badan

Panduan diet ini sesuai untuk semua orang yang mana susah nak tinggalkan nasi, ini prosedurnya :


Breakfast




  1. Makan 1 sudu besar Nikko Slimm Juice sebelum breakfast

  2. Breakfast wajib ambil ,sedikit pun taka pa. Jangan over –eat . Jangan pula makan nasi lemak ayam bungkus. Berpada pada

  3. Sandwich ,oat, roti amat sesuai untuk meningkatkan tenaga serta memenuhkan perut


Lunch

  1. Makan nasi SATU GENGGAM KECIL sahaja

  2. Lebihkan sayur, ambil lauk seperti sup ayam atau ayam bakar

  3. Bergoreng ? Boleh tapi jangan selalu

  4. Minum air mineral. Jangan order minuman ais !


Tea Time : kalau lapar. Makan buah buahan atau roti.

Jangan pula roti tu sapu nutella terlampau banyak kerana menggemukkan! Makan OAT sangat digalakkan sebab ia mengenyangkan


Dinner

  1. Makan 1 sudu besar NIKKO Slimm Juice.

  2. Sila jangan makan dinner lambat lambat.

  3. Latih diri anda makan dinner awal bermula pukul 6 hingga 8 malam.

  4. Makan nasi segenggam kecil sahaja.

  5. LEBIHKAN LAUK! Kalau mampu, jangan makan nasi. Makan lauk sahaja. Ini lebih baik!


Jom Menang Mudah Dengan Kuruskan Badan sahaja


 

Produk Nikko Slimm Juice Khas Untuk Kuruskan Badan

Kurus dan Menang RM1000 dengan Nikko Slimm Juice

Nikko Beauty, & Wellness, syarikat yang mengedarkan produk Nikko Placenta White kini mengeluarkan produk kurus mesra pengguna iaitu Nikko Slimm Juice.


Nikko Slimm Juice lulus KKM dan Halal. Rata rata pengguna memberikan respon atau testimoni yang baik setelah menggunakan produk tersebut.


Produk Nikko Slimm Juice Khas Untuk Kuruskan Badan.




Berikut merupakan info tambahan produk :
1 botol cuma berharga RM60


Tidak perlu bancuh,terus minum sahaja dua (2) kali sehari
Mengandungi 250ml, tahan untuk 2 hingga 3 minggu



Pihak syarikat ada melancarkan pertandingan Kurus Dan Menang. Setiap pengguna Nikko Slimm Juice layak menyertai pertandingan ini.


Pemenang akan memenangi RM1000 jika berjaya turun berat badan sebanyak 10 Kg dalam masa sebulan. Antara syarat pertandingan :


Wajib ada bukti sahih sebelum dan selepas amalkan Nikko Slimm Juice
Ada gambar ‘before – after ‘


Untuk menyertai pertandingan dan maklumat lanjut, boleh hubungi kami melalui saluran berikut :


Website : http://nikkobeauty.com.my
Facebook : https://www.facebook.com/nikko.slim.juice.hq
Email : staffnikko@gmail.com
Hp : 019-3444513


Contest Mudah Nikko Slim Juice ini dianjurkan oleh Farid Laham Network dan ditaja oleh Nikko Beauty serta duniafarisya.com

Comments

11 komentar

Owh tidak.. bab2 kurus ni yang wat diriku rasa lemas.. haha.. sal dari dulu toray2 macam nak kurus.. tak juga kurus.. yg orang lain pula cakap xpyah kurus.. ngam dah badan tu.. ngam apanya perut ke depan.. hehe

Terima kasih di atas perkongsian info. . Produk ini memang menarik untuk dicuba..

Teringin nak lihat hasilnya setelah satu bulan! Semoga berjaya ya!

makasih buat infonya sangat menarik sekali sukses slalu

Itulah kalau kawan sendiri kata tak payah kurus tapi pandangan orang yang tidak kenal pula sebaliknya.

waaah.. dijamin berkesan.. mcm menarik jer.. rasa cam nak cuba jer

fuhh..

memang nak kurus hang ni ye rupanya..hehe

wah mcm menarik je produk ni..hehe..boleh try, harga pun mcm berpatutan je..:D

ramai betul nak kurus sekarang ni.

Kurus dan menang duit??? Ramai juga buat macam ni kan..Kalau kurus dan sihat, bagus la :)


EmoticonEmoticon