Harga Runcit Petrol Naik Lagi - adarain

Tuesday, 31 January 2017

Harga Runcit Petrol Naik Lagi

Harga runcit petrol naik 2 kali berturut2x dari bulan lepas iaitu Januari dengan kenaikan harga RM0.20 dan kenaikan dengan harga yang sama pada bulan Februari.


Harga runcit bagi petrol RON95 dan RON97 naik 20 sen


Kadar terbaru ini akan berkuat kuasa 1 Februari 2017 bagi RON95 adalah RM2.30 seliter berbanding RM2.10 sen seliter untuk Januari.


Harga RON97 adalah RM2.60 berbanding RM2.40 seliter untuk Januari, manakala harga diesel ialah RM2.15 seliter berbanding RM2.05 pada Januari.




[caption id="attachment_6481" align="aligncenter" width="720"]Harga Runcit Petrol Naik Lagi sumber gambar dari www.AstroAwani.com[/caption]

Perkara ini disahkan Presiden Persatuan Pengusaha Stesen Minyak Malaysia (PDAM) Datuk Khairul Annuar Abdul Aziz.

Comments

10 komentar

Alamak.. naik lagi. Bertabahlah kawan2... kena rancang perjalanan, rancang perbelanjaan..

Apa nak dikata kita tetap perlu isi minyak huhu

bertabahlah semua. kena rancang baik2

Sabar je lah. Buat-buat tak nampak je dengan harga tu. Bolehkah? Hehehehe

hahha. buat2x tak dengar kenaikan harga minyak... cam susah je.. nak tak nak kena terima hakikat..

takpela.

aku dah tukaq naik moto sekarang ni.

syukur tempat kerja dekat.

harga minyak berlainan setiap bulan sekrang ni huhu

Kena rancang perbelanjaan dengan baik lah kalau taknak terlebih bajet nanti

Duit habih buat isi minyak je la gini. Tiap-tiap bulan kena rancang dan tambah perbelanjaan untuk petrol.

Agak terasa jugak sekarang ni dengan kenaikan harga petrol. Selalu pergi -balik ke tempat kerja sehari dalam RM10. Sekarang dalam RM12.


EmoticonEmoticon