Wednesday, 13 November 2019

Starbucks Kini Dalam bentuk Kapsul Dolce Gusto

Starbucks sekarang dah ada dalam bentuk kapsul Dolce Gusto dah sekarang.. Senang la lepas ni minum pakai kapsul dolce gusto je sekarang tak payah pergi starbucks..

Senarai kapsul Starbucks Dolce Gusto

Ini adalah beberapa senarai minuman kopi Starbucks.
  1. Colombia Espresso
  2. Espresso Roast
  3. House Blend Americano
  4. Cappucino
  5. Caramel Macchiato 
  6. Latte Macchiato

contoh kotak starbuck by Nescafe Dolce gusto

Caramel Macchiato Inspired by Starbucks

Macam mana Rasanya sama dengan Starbucks?

Tak boleh nak compare dengan starbucks sbb dorang memang pakai mesin lain buat kopi lagi pure padu kalau nak dibandingkan pakai kapsul ni.. 

Rasa memang takde lah sama sangat.. tapi kopi starbuck versi kapsul ni memang sangat sedap lagi-lagi caramel macchiato dengan latte macchiato.. 

Harga sekotak RM30 ada 12 kapsul.

Macam mana nak Beli?

Kat Home pro ada jual tak pun kat Lazada dengan shopee pun ada jual. 



Dipuji tak terbang, Dihina tak tumbang. Pasti bangkit!

Comments


EmoticonEmoticon