√ Semua Saluran Percuma Dari Astro Tanda Penghargaan - Adarain

Semua Saluran Percuma Dari Astro Tanda Penghargaan

Tahniah kepada Pihak Astro kerana telah berjaya mendapat award 'Top entertainment and Media Brand di Putra Brand Award 2015'

Maaf gambar telah tiada atas sebab tertentu

Tahniah Astro


Berikut merupakan pengumuman daripada mereka melalui FB mereka.
” Terima kasih Rakyat Malaysia kerana menjadikan astro sebagai ‘top entertainment and media brand’ di Putra Brand Award 2015. Anda menjadikan hari kami lebih bermakna.

Sebagai Penghargaan, biar kami jadikan minggu anda lebih bermakna dengan tayangan percuma lebih daripada 150 saluran astro dan juga ‘Astro On The Go’ bermula 22 hingga 31 Ogos. ”

Astro dilihat tiada saingan yang hebat dan sekaligus mudah untuk memenangi award tersebut. Tetapi adakah Astro berjaya memenangi award tersebut pada tahun akan datang memandangkan ada pesaing baru dari pihak MYTV Broadcasting Sdn Bhd yang bernaung dibawah Syarikat Telekomunikasi Altel Holdings yang akan menyediakan  45 saluran Definasi Tinggi (HD) dan juga 15 Saluran Standart (SD) dibawah projek Angkasapuri Media City.

Get notifications from this blog

5 comments

  1. tahniah astro, tapi pertingkatkanlah lagi perkhidmatan

    ReplyDelete
  2. dapatlah tengok siaran yang tak amik package sampai hujung bulan nih je.. hehe

    ReplyDelete
  3. Tak sempat la nampaknya tonton saluran percuma ni, memandangkan rumah lama nak jual. Astro pun belum tukar ke rumah baru. Apapun, tahniah kepada ASTRO.

    ReplyDelete
  4. Sempatlah tonton filem bang bang di saluran yg diberi percuma tu

    ReplyDelete
  5. bang bang? movie melayu ke? macam menarik tajuk dia. haha

    ReplyDelete