√ Nasi Beringin Ayam Masak Merah Muar By Chef Ameera - Adarain

Nasi Beringin Ayam Masak Merah Muar By Chef Ameera

Korang pernah rasa tak nasi beringin macam mana? Nasi beringin ni lain dari nasi arab or nasi minyak ada keistimewaannya sendiri. Nasi Beringin ni lagi sedap kalau dimakan dengan ayam masak merah.. perghh memang terbaik.. Tapi tak semua orang boleh buat makanan macam ni, ada yang buat so-so kira bolehlah makan n ada yang buat memang sngt sedap sampai teringat2x makanan yang dibuat.



Nasi beringin By Chef Ameera


Salah satu nasi beringin yang ak makan mmg sedap sangat ialah Nasi beringin By Chef Ameera. Boleh kata antara paling sedap kat area Muar dan Ledang


Gambar dibawah makanan yang akan dapat siap beralaskan dengan daun pisang. :D Ada timun, tomato, ayam masa merah yg dibungkus supaya tidak meleleh keluar dan yang specialnya dapat kek lagi sebagai pencuci mulut.. TERBAIK!!.. ?


Nasi Beringin Ayam Masak Merah Muar By Chef Ameera


Kalau korang nak tau rasa macam mana betapa sedapnya nasi beringin ni boleh order dengan Chef Ameera Home Delivery. Chef ni punya masakan mmg superbb.. dan buat penghantaran percuma sekitar Muar, Ledang, Bukit Gambir, Merlimau dan Sg Rambai, Melaka. 


Selain itu, korang kena order CUCUR SOSEJ. Biasa kalau makan cucur lembik je kan, Cucur ini tak, memang lain dari yg lain sebab rangup dan sudah smstinya sedap. Jarang jumpa orang buat cucur rangup siap letak sosej.


cucur ada orang panggil cengkodok n ada yg panggil tepung goreng... lain negeri lain panggilannya...


Nasi Beringin Ayam Masak Merah Muar By Chef Ameera



Set Nasi Beringin untuk Jamuan


Sesiapa yang ada buat jamuan hari jadi ke, jamuan selepas mesyuarat, jamuan sempena hari jadi atau nak merasa boleh buat order makanan ini siap2x tinggal tunggu makanan sampai kat office or rumah.


kalau order banyak dapatlah harga murah..


Nasi Beringin Ayam Masak Merah Muar


Korang boleh hubungi no dibawah untuk buat tempahan ke rumah or office korang.. Boleh whatsapp or call terus.


017-8739 304 / 016-9987 181


Penghantaran akan dilakukan dari 11pgi hingga 9 malam setiap hari. Make sure buat tempahan awal dan penghantaran percuma sekitar Muar, Ledang, Bukit Gambir, Merlimau dan Sg Rambai, Melaka. 

Get notifications from this blog

4 comments

  1. memang 2 nasi ke dia bagi? banyak gak portion tu kiranya

    ReplyDelete
  2. Cucur Sosej... Macam best jer ni... Belum pernah rasa lagi ni...

    ReplyDelete
  3. Wow sedapnya menarik ni memang kena cuba..

    ReplyDelete