√ Review Movie The Despicable Me 3 - Adarain

Review Movie The Despicable Me 3

The Despicable Me 3 dah ditayangkan sejak semalam iaitu 15 jun 2017. Antara animasi yang wajib kena tengok sebab movie ni ada minion yang comel dan lawak.. Kalau sebelum ini, mengisahkan perjalanan minion mencari tuannya dan kali ini apa cerita pula?

Review Movie The Despicable Me 3

Sinopsis The Despicable Me 3

Mengisahkan gru yang kena pecat dari menjadi agent dan mempunyai kembar yang selama ini telah disembunyikan oleh mak Gru sendiri. Gru apa lagi, excited gila nak jumpa kembarnya yang bernama Dru..

Bila dah sampai rumah kembarnya Gru pula rasa tak selesa dengan tabiat Dru yang pelik dan mengajaknya untuk buat jahat sedangkan Gru sendiri dah cuci tangan.. Nak tak nak Gru layankan kembarnya untuk buat jahat tanpa pengetahuan isteri Gru sendiri.

Review Movie The Despicable Me 3

So adakah Gru berubah kembali untuk jadi jahat gara-gara kembarnya? Dapat ke Gru mengatasi musuh baru kali ini dengan senjata musuh yang pelik..

Ulasan The Despicable Me 3

Macam movie sebelum ini masih lagi tidak menghampakan dengan jalan cerita yang menarik dan babak yang masih kelakar lagi-lagi yang dilakukan oleh beberapa minion sendiri yang membawa haluan sendiri dalam movie ini selepas gru cuci tangan. haha

Tak ada benda yang nak diceritakan kat sini sebab memang cerita walaupun sama je, dah boleh agak jalan ceritanya tapi still the best, kalau korang rasa stress nak enjoy-enjoy gelak ke boleh layan movie ini...

Get notifications from this blog

4 comments

  1. Wah.... Bestnya filem ni... Anaak-anak saya pasti tak sabar nak tengok...

    ReplyDelete
  2. budak mesti suka.. lagi2x tengok minion

    ReplyDelete
  3. Cerita dia senang di agak kan

    Mama prefer kartun tempatan macam umar dan hana

    Dan didi and friend

    ReplyDelete
  4. previous film yg ada sandra bullock tu boring sikit.. harap bila ada gru filem ni back on track.

    ReplyDelete