√ Sejarah Kota Pompeii Dalam Kejahatan Seksual Bebas - Adarain

Sejarah Kota Pompeii Dalam Kejahatan Seksual Bebas

Sejarah kota Pompeii ni betul atau tidak.. Wallahu A'lam. Kita cuma nak ambil pengajarannye je.

Kota Pompeii ni wujud satu masa dulu. Takde satu orang pon yang tau sejarah kota Pompeii ni sampai lah ada satu incident where few workers were deployed to a city untuk gali tanah for water. Seems like diorang nak pasang pipes and link the pipes to neighboring cities.

So that are yang workers ni working on, was flat. Takde apa2. Ada few damaged buildings and some rumbles here and there. So these group of workers starts digging. Tiba-tiba, tengah korek-korek tanah tu, diorang terjumpa something yang pelik.

They found artefacts. Kalau korang pernah belajar history, korang tau la apa tu artefacts. Artefacts tu barang-barang penemuan. Boleh jadi pinggan mangkuk.. baju-baju.. almari.. dan sebagainya

So, bila da jumpa barang-barang ni, diorang got excited and decided to get more people to be involved untuk korek the whole area. And makin banyak benda2 yang diorang jumpa. Jadi berita tu tersebar. Makin diorang korek.. makin banyak yang diorang jumpa. Then diorang jumpa patung2 ngeri yang nampak macam orang dalam sexual positions. Ada some patung2 tu bentuknya macam tengah makan, ada yang tengah buat activities harian. Tapi yang paling banyak diorang found is patung2 yang tengah bersodomi. Rupa patung lelaki bercantum dengan lelaki. Maka terbongkarlah sejarah Kota Pompeii.

Kota Pompeii. sumber gambar dari https://takusahrisau.wordpress.com/

Kota Pompeii ni lenyap disebabkan satu gunung berapi besar yang meletup around the area. So masa gunung berapi tu meletup, it buried the whole city underground. Lenyap. Macam tu je. And nobody knows kota tu da lenyap. Kalau ikut kajian sejarah, daripada artefacts2 yang diorang jumpa, nampak macam kota Pompeii ni kaya. Benda2 yang diorang jumpa semua ada value and dari buatan tangan yang bagus


Kota Pompeii ni according to historians, is sarang perzinaan. Diorang jenis everyone have sex with everyone. Tak kira lelaki perempuan. Tempat ni memang syurga especially buat gays. And paling menjijikkan.. diorang buat anywhere and everywhere. So semua orang naked. Ready to have sex.
Takde segan silu. Sebab diorang ikut kepercayaan Mithraic. Kepercayaan yang diorang kena lakukan seks di tempat terbuka. And diorang selalu kena tunjuk alat kelamin diorang especially for guys. Kira "ong" la kalau tunjuk2 alat kelamin diorang. Bawak tuah and rezeki.

Patung2 ni dijumpai dalam keadaan yang amat jijik, ngeri dan menggerunkan. And muka2 patung tu semua.. dalam keadaan terkejut and takut gile. Mungkin diorang nampak bencana tu datang towards them dalam masa yang terlalu singkat and they cant react. Scary kan..

So historians buat more kajian tentang sejarah Kota Pompeii ni. Bila diorang da gali deep enough, diorang nampak satu kota yang mungkin nampak gah satu masa dulu. Bangunan2 yang cantik2 dan memukau. Banyak sangat rumah2 pelacuran and alat kelamin lelaki digantung kat tempat2 rumah pelacuran ni.

Mengikut ahli archaeologists, volcano yang meletup tu actually da lama mati.. maybe around 2 million years. *Jangan tanya aku macam mana diorang tau that long*. So it was a shock to the gays ni when gunung tu tetiba mengamuk.

Bila gunung tu meletup.. takde satu jiwa pon yang terselamat untuk menceritakan apa sebenarnya yang terjadi di Pompeii. Dan dengan kuasa Allah SWT.. setiap yang pernah bernyawa dalam kota Pompeii tu, jasad dia masih dalam keadaan asal. Tapi sebab da beribu tahun benda ni jadi, and covered pulak bawah tanah, so nampak macam batu. So the moral of the story is, kita tak boleh support gays.. lesbians..

Sejarah Kaum Nabi Luth Berulang Kembali


Kaum Nabi Luth pon pernah diazab and now Pompeii. Kita taknak jadi the next one yang diazab dan dijadikan role model untuk generasi akan datang. Sebab kalau Allah SWT murka, dan turunkan azab pada sesuatu kaum, everybody kena. Every single one. Nauzubillahi Min Dzalik.

Sebab tu kita kena do our part untuk stop these activities. Kita tak boleh diam and biarkan. Kita tak boleh kecam/makin hamun/or label haters pada pendakwah2 kita yang bermati2an fight untuk stop LGBT. Kita kena berterima kasih kat diorang sebab diorang cuba nak selamatkan the whole of Singapore ni dari diazab.

"Stop making these people famous".

Kita tak benci sesiapa. Seriously. Yang kita benci is perbuatan terkutuk tu. Kita takde niat nak malukan golongan ni. Kalau diorang nak berubah, we will welcome diorang with open arms. But pada Gays, lesbians.. transgenders..

Janganlah marah kita sangat.. "See you in Neraka?" Seriously?

Kenapa nak kena cakap cam gitu? Kenapa nak marah orang yang try nasihat kita demi kebaikan? Nasihat will not benefit orang yang bagi nasihat. Faham ke? So jangan maki hamun kita. Kalau Allah SWT nak, hari ni pon sesiapa boleh bertaubat. Dalam seminit pon hidayah boleh masuk dalam jiwa kita

Tapi kalau Allah SWT nak, hari ni pon KITA semua boleh diazab. Bukan golongan tertentu je. So to the rest of us, kita like and share videos diorang pon da di kira kita sokong. Kita nak sangat diorang balik ke pangkal jalan. Da makin ramai sangat golongan LGBT sekarang ni.
"Allah berkuasa mengampunkan sesiapa yang dikehendakiNya, dan Ia juga berkuasa menyeksa sesiapa yang dikehendakiNya; dan Allah adalah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani." (Al Quran 48:14)

Get notifications from this blog

11 comments

  1. Menarik... walaupun panjang... tapi rasa macam best baca... mungkin sebab aku suka baca cerita sejarah kot

    ReplyDelete
  2. Ayat dia ni macam rojak yang ada campur chicken chop dengan pasembur

    Lidah ala english campur lidah melayu

    Tapi mesej nya tu memang bagus

    Jauhi perkara terkutuk yang di larang Allah swt

    Dan buat kerja dakwah.

    ReplyDelete
  3. Risau betul ibu dengan nasib anak anak masa akan datang

    Cerita beauty and the beast pun dah ada elemen terkutuk ni

    Boleh pula ada usaha nak kondem finas dan ulama yang kutuk penapisan ni

    ReplyDelete
  4. Semoga kita tidak terjerumus ke dalam lembah hina ini...

    ReplyDelete
  5. Pengkaji sejarah juga bro ni..
    Semoga apa yang berlaku ada pengajarannya

    ReplyDelete
  6. saya share dri facebook orang lain sahaje bos.. :D

    ReplyDelete
  7. ramai yang diantara kita ni kecam, hina dan pulau LGBT dan bukannya bantu mereka. macam mana mrk nak berubah...

    ReplyDelete
  8. sejarah berulang kembali,. bahkan lebih teruk dari dulu..

    ReplyDelete
  9. Tengok filem dengan hasil kajian sejarah jauh berbeza kisahnya.

    ReplyDelete
  10. pernah tgk filem pompei, rasa cam lain kan. anyway org gay ni need help juga. tak tahu la cara cemana.

    ReplyDelete