√ Senarai Minyak Wangi Perempuan yang Paling Sedap - Adarain

Senarai Minyak Wangi Perempuan yang Paling Sedap

Rasanya dah lama tak tulis pasal Minyak wangi kat sini memandangkan saya tahu serba sedikit berkenaan dengan minyak wangi antara perempuan dan lelaki.

Tapi kali ini nak tulis berkenaan dengan antara senarai Minyak perempuan yang paling sedap.. Kiranya memang paling top dan sebab kenapa minyak wangi ini paling top..


Senarai Minyak Wangi Perempuan yang Paling Sedap


Saya senaraikan 10 minyak wangi yang paling top di Malaysia dan minyak wangi saya listkan adalah jenis Inspired ya bukan Original. Kalau original jenuh saya nak cerita kat sini memandangkan 'ongkos' pun tak ada nak beli yang original..

Beratus-ratus tu kalau yang original better beli inspired nak jimat dan bau pun lebih kurang sama walaupun tak perfect janji wangi dan long-lasting tu yang penting.

forbidden rose bau sweet. gambar hak milik adarain


  1. Gucci Flora - Perfume dari dulu sampai sekarang masih lagi famous dan top 1. Siapa yang bau perfume ni comfrm setuju perfume ni memang wangi dan tahan lama. Tanyalah penggemar perfume comfirm tahu bau perfume ni... Siapa yang first time nak pakai minyak wangi boleh try bau ini.

  2. Victoria Secret Bombshell - Banyak-banyak perfume victoria secret, Bombshell yang paling top sebab baunya sedap dan lembut.. remaja dan umur pertengahan suka bau macam ni.. nak pergi jalan-jalan memang best!

  3. Britney Spears Midnight Fantasy -  Bau ini agak berat atau senang kata memang strong baunya. Kebiasaanya mak-mak suka perfume yang macam ni.. Sweet strong baunya dan comfirm tahan lama lebih 8 jam ke atas.. Kalau nak bau fresh ambil perfume Britney Spears Fantasy sahaja tanpa midnight.

  4. Avril Lavigne Forbidden Rose - Bau ni memang sangat menenangkan sweet fressh gitu. sangat sedap bau ini.. tak ada bau rose pun tapi memang sedap. Mostly remaja suka bau macam ni..

  5. Escada Cherry In The Air - Bau macam ni sangat sweet dan sesuai sangat kalau pergi kerja macam Pramugara/Pramugari.. Biasa dorang pakai perfume macam ni. Biar orang lalu je terbau yang wangi ni terus pandang kita yang pakai perfume yang wangi.. Perfume Escada memang terkenal dengan bau sweet dan sangat2x sedap baunya. Boleh try bau Escada Moon Sparkle dan Escada Taj Sunset

  6. Salvatore Ferragamo Incanto Shine - Bau sweet fruity. sangat rekommend bau ini.. selain itu boleh juga bau Salvatore Ferragamo Signorina pun sedap baunya.. dua-dua sedap baunya tapi yang famous adalah Incanto shine

  7. Selena Gomez - Bau ni sweet fruity.. ala bau macam sweet anggur gitu..

  8. DKNY Fresh Blossom - Bau apple merah.. siapa suka bau apple merah boleh try pakai perfume ni.. Tahan lama 8 jam ke atas.

  9. Apple Blossom by The Body Shop - Dah boleh agak bau perfume yang macam ni sah-sah bau apple.. hehe.. bau apple hijau yang sangat sweet.. ramai yang suka bau ini lagi-lagi orang Indonesia. heh

  10. Lancome Miracle - Perfume ni pun famous juga. sedap bau ini.. kalau di-amati bau ini ada bau macam laici sikit.. sedap... bau yang eksklusif.
Senarai Minyak Wangi Perempuan yang Paling Sedap
Botol 35ml. 
Selain itu bau yang sedap boleh try bau :

  • Prada Candy Floral
  • Dior Addict 2
  • Versace Bright Crystal
  • Paco Rabbane Lady Million
  • Lancome Hypnose 
  • Lancome Tresor Midnight Rose
  • Paris Hilton
  • CH 212 VIP
  • Anna Sui Flight Of Fancy
  • Ralph Lauren Big Pony 2 Pink (Polo Pink)


HARGA ASAL
RM65 Sebotol (35ml)

HARGA PROMOSI / HARGA BORONG!
RM20 Sebotol (35ml)

=========

CARA PEMBELIAN

Sebarang tempahan boleh dilakukan melalui WHATSAPP:

Call/SMS/Whatsapp: 016-5252773

atau 

Nak murah lagi beli la kat shopee 

Saya akan berikan no akaun dan anda hendaklah menunjukkan bukti pembayaran dengan memberikan Tarikh dan masa pembayaran dibuat. Pembayaran dibuat melalui Maybank dan CIMB sahaja.

Saya akan cuba menjawab persoalan anda dengan secepat yang mungkin.

Get notifications from this blog

11 comments

  1. wah, banyaknya jenama bau sedap..kiter pakai jenama C3 jer...

    ReplyDelete
  2. Mama suka sgt Gucci flower mmg wangi

    ReplyDelete
  3. Semua yang kena sebut pun sedap2 baunya. Pelbagai pilihan

    ReplyDelete
  4. Bestnya promo...banyak less tu, jimat :)

    ReplyDelete
  5. Wah banyak sungguh senarai perfume wanita yang sedap-sedap baunya

    ReplyDelete
  6. Larangan itu ialah : memakai perfume/minyak wangi ketika keluar rumah. Apalagi jika tujuannya agar aroma parfume/minyak wangi tersebut tercium oleh lelaki yang bukan suaminya. Sabda Rasulullah shallallahu ‘alaihi wasallam: أَيُّمَا امْرَأَةٍ اسْتَعْطَرَتْ فَمَرَّتْ عَلَى قَوْمٍ لِيَجِدُوا مِنْ رِيحِهَا فَهِيَ زَانِيَةٌ “Wanita mana saja yang memakai minyak wangi kemudian melalui pada suatu kaum supaya mereka mencium bau parfum itu maka perempuan itu telah berzina” (HR.

    ReplyDelete
  7. Saya peminat gucci flora..sedap sgt bau dia..

    ReplyDelete
  8. azah pakai yg biasa2 je. asalkan tak bau busuk. hihi

    ReplyDelete
  9. Bahrain, thanks for the article post.Really thank you! Great.

    ReplyDelete