√ Movie How to Train Your Dragon 3 yang Terakhir - Adarain

Movie How to Train Your Dragon 3 yang Terakhir

How to Train Your Dragon 3 The Hidden World merupakan movie kesinambungan dari movie yang pertama dan kedua. Wujudnya yang ketiga membuktikan bahawa movie ini masih diminati oleh orang ramai dengan kecomelan dan telatah naga-naga yang ada dalam movie ini.

Movie How to Train Your Dragon 3 yang Terakhir
toothless bersama pasangannya light fury


Sinopsis Movie How to Train Your Dragon 3 The Hidden World

Mengisahkan Hiccup yang terpaksa berdepan dengan musuh kedua iaitu pemburu naga kedua terhandal. Pada masa yang sama Hiccup cuba mencari the hidden world yang pernah diperkatakan oleh ayahnya yang mengatakan ada dunia lain yang wujud tak ada dalam peta. 

Jadi, Hiccup berusaha mencari the hidden world tersebut bagi menyelamat diri serta naga-naga daripada diburu oleh pemburu naga untuk dibunuh. 

Jadi berjaya ke Hiccup bersama-sama temannya mencari the hidden world?

Manakala night fury aka toothless telah betemu cinta sejatinya light fury..Namun, bagaimana toothless memikat light fury tu korang kena tengok sendiri. Memang kelakar..

Movie How to Train Your Dragon 3 yang Terakhir
kena tengok cerita ini

Ulasan Movie How to Train Your Dragon 3 The Hidden World

Seriusly guys, korang kenalah pergi tengok dengan member or family ke sebab cerita ni sangat best dengan jalan ceritanya berkembang dengan baik

Jarang tengok movie bersambung2x dapat rating tinggi dan dapat feedback yang baik. 

Jalan cerita masih lagi menarik tak membosankan langsung di isi dengan babak lawak dan setiap watak memainkan peranan penting bagi menceriakan penonton. 

Dihujung movie ini kita dah tahu ini merupakan movie yang terakhir berdasarkan flashback kisah pertemuan hiccup dengan night fury. Agak terkesan masa ending tu kalau korang jenis tengok cerita ini.. 

Recommended untuk korang yang suka tengok filem animasi dan adventure, 5/5 bintang bagi. 

Get notifications from this blog

2 comments