√ Movie Captain Marvel Pelengkap The Avengers End Game - Adarain

Movie Captain Marvel Pelengkap The Avengers End Game

Captain Marvel dah pun berada kat wayang sejak 6 hb Mac dan movie ni lah antara movie yang ditunggu-tunggu oleh peminat Marvel.

Apa yang bestnya Captain Marvel ni? Sama macam captain america ke or sama macam superman ke?

Bagi aku sendiri Captain Mavel ni bukan macam america punya style sebab captain america punya kuasa based on strength je dan mengharap perisai je. Manakala superman pun lain juga walaupun lebih kurang sama tapi dari segi latar belakang superman bukan dari penduduk bumi dan keturunannya memang ada kuasa dalam dunia dorang. Kuasa pun lain dari lain yang mana captain marvel hanya manusia biasa dan mendapat kuasa cahaya tanpa sengaja.

captain marvel

Sinopsis Captain Marvel

Mengisahkan captain Marvel yang agak keliru tentang dirinya ini kerana dalam fikirannya selalu terimbas-imbas yang dia ni pernah berada kat bumi padahal dia ni keturunan dunia Kree. Sehinggalah satu hari ni dia terdampar ke bumi untuk berjumpa dengan seseorang yang bernama dr Lawson yang mana dr menjadi buruan enemy thats y captain marvel as spy cuba merungkai kenapa dr lawson ini penting sangat bagi enemy. Pada masa yang sama cuba mencari jawapan kekeliruan tentang identitinya sendiri. 

Feedback tentang Captain Marvel 

Bagi aku sendiri cerita ni boleh kata just ingin memperkenlkan kita siapa itu Captain Marvel. Dan pengenalan macam mana wujudnya nama marvell dan dari movie ini korang dapat tahu kenapa mata nick fury sebelah tak ada.

Aku rasa macam cerita ini cepat sangat habis.. and i want more. macam tak puas lagi tengok cerita ini.  Dari segi action tak berapa banyak sangat tapi agak padu juga scene battle tu. 

Overall bagi aku still the best sbb cerita marvel mesti ar la best. haha. 

Aku bagi rating 8/10 bintang untuk movie ni.

Dan movie yang paling ditunggu adalah Avengers End Game yang bakal ditayangkan pada bulan April nanti. Captain Marvel pasti ada menjadi pelengkap cerita untuk memusnahkan thanos nanti. Dengar cakap orang Captain Marvel bakal putar balik masa nanti? Betul ke? Tgk movie captain Marvel macam takde tunjuk kuasa putar balik masa. 

Get notifications from this blog

3 comments