√ Cashout 8Share RM150 - Adarain

Cashout 8Share RM150

Setelah sekian lama menunggu, akhirnya dapat juga duit dari 8share. Sebelum itu akan dimaklumkan melalui email sebelum duit dimasukkan ke akaun bank kita.

Aku ada RM200 dalam 8share tapi aku cashout RM150 sahaja dan telah ditolak RM1 sebagai caj perkhidmatan. Jadi jumlah yang aku dapat RM149. Bakinya aku biarkan dalam 8share.

Apa yang aku suka tentang 8share ni ialah kita tidak perlu keluar rumah untuk menguruskan cek transaction bank ke bank lain seperti Nuffnang. Hanya tunggu duit masuk sahaja dari 8share. Mudahkan?.

sekadar gambar hiasan
Iklan pula sangat menarik antaranya perkara yang kita tidak ketahui berkenaan dengan rokok, perkara menarik berkenaan dengan dunia seks dan sebagainya.

Ini memudahkan kita untuk berkongsi iklan dengan mereka di facebook, twitter dan google+. Sebenarnya tidak terhad pada itu sahaja kita boleh share di Wechat, Whatsapp, Line dan banyak lagi dengan hanya memberikan link yang telah diberikan oleh 8share.

Tips untuk Meningkatkan Pendapatan 8Share


Sebenarnya, bukan mudah untuk mendapatkan income dengan share iklan dari 8share. Ianya memerlukan kesabaran dan kreatif dalam membina ayat supaya mereka tertarik untuk klik dan pada masa yang sama juga membaca iklan yang telah diklik.

Bayangkan, untuk mendapatkan RM10 untuk 1 hari sahaja pun belum tentu dapat dengan share iklan di mana-mana laman sosial.  Itu semua tidak akan terjadi jika kita tidak pandai pancing orang supaya mereka termakan umpan kita.

Laman sosial yang selalu aku akan share ialah Facebook. Dari situ aku akan share di group tertentu di facebook seperti group anak-anak johor, group membaca buku, group universiti dan sebagainya.

Ini kerana kebanyakan mereka tidak mengetahui kewujudan 8share pun, jadi bila mereka klik iklan tersebut mereka akan baca tanpa mereka sedar bahawa klik tersebut memberi pendapat kepada kita yang berkongsi iklan kepada mereka.

Pada masa yang sama juga kita boleh invite mereka untuk menyertai 8share.com. Kita invite orang maka kita pun dapat duit. Satu orang dah seringgit, kalau sepuluh orang sertai 8share jadi sepuluh ringgit kita dapat.

Selepas ini, aku dah boleh ajak rakan-rakan aku yang lain berkenaan dengan 8share ni. Bila mereka kata boleh percaya ke? and bla bla bla. Jadi, aku just tunjukkan cek ni (gambar di atas) sebagai bukti bahawa duit sudah masuk ke akaun bank aku. Senang cerita.

Get notifications from this blog

32 comments

  1. banyak juga rezeki raya tu, bro
    tahniah

    ReplyDelete
  2. Assalam. Tahniah. Duit raya tu . Berkat pengorbanan bersabar tu.

    ReplyDelete
  3. banyak lagi gua perlua beljar cara nk tarik org untuk klik iklan

    ReplyDelete
  4. Wahhh banyak gak dapat ekk?makan tengahari kat mana hari ni?hahaha

    ReplyDelete
  5. terima kasih, berbaloi jika kita bersabar

    ReplyDelete
  6. Tahniah.. t kasih diatas perkongsian.. Salam Aidil Adha :)

    ReplyDelete
  7. butuh perjuangan juga untuk mendapatkan sebuah hasil, dan jika usaha berhasil, sangat senang rasanya, bisa jadi penambah semangat juga sob

    ReplyDelete
  8. betul..join group yang tak tau pasal 8share. senang nak dapat klik. haha..

    ReplyDelete
  9. Memang senang nak dapat klik, tapi kalau ramai yg dah tau komform tak kan klik punya.

    ReplyDelete
  10. betul tu bro rizky. Hidup kena berusaha itu sahaja.

    ReplyDelete
  11. wah, banyaknya.hehe. angpau raya haji tu :)

    ReplyDelete
  12. terbaeklah..

    lama dah ada akaun 8share cuma tak aktif..hehe

    Boleh jadi perangsang nak mencuba ni

    ReplyDelete
  13. Rugi kalau tak guna 8share..

    ReplyDelete
  14. RM150 tu. Banyak juga. Alhamdulillah rezeki.

    ReplyDelete
  15. Ooo mcm tu... tp ida ni nuffnang pun tak khatam lagi camne nak join 8share tu... bila baca entry ni memang menarik... tq ya

    ReplyDelete
  16. Sebenarnya senang je nak faham bila kita selalu baca dan buat.

    ReplyDelete
  17. ohh..cara yang snagat bijak tu.

    ReplyDelete
  18. banyak tuh..ayat nak kena power lah.. kalau ada fan page fb like yang banyak dalam beratus ribu... peratus yang tekan tuh mungkin banyak... tapi jangan spamming sangatla...

    ReplyDelete
  19. boleh tahan gak tu.. tak penah join 8share ni

    ReplyDelete
  20. Kalau spamming banyak juga krang orang bosan pula.

    ReplyDelete
  21. Banyak jugak hasilnya tu. Aku bab suruh orang klik ni memang failed. haha

    ReplyDelete
  22. ternyata main 8share tak semudah yang saya bayangkan sob, saya kira sharing saja, dri kemarin sharing baru dapat 1 unik view, tetap di syukurin saja deh, masih pemula

    ReplyDelete
  23. Seperti yang saya tulis sebelum ni, benda ni bukan suatu perkara yang mudah dan perlu berusaha untuk mendapatkan duit dari 8share. Semoga berjaya.

    ReplyDelete
  24. iya mas bahrain, sangat menantang ini 8share, mantab

    ReplyDelete