√ Best ke Movie Johnny English Strikes Again? - Adarain

Best ke Movie Johnny English Strikes Again?

Johnny English Strikes Again kini kembali dengan aksi kelakar yang penuh bersahaja dari pelakon hebat Mr Bean... Inilah masanya untuk kita bergelak ketawa movie genre komedi..Asyik movie seram memanjang the nun la munafik la. hehe.

Maiti-mati aku ingat movie Johny english sebelum ini adalah yang last yela kan mr bean dah tua kan manalah larat nak berlakon lagi sekali larat pula berlakon kali ini.. dah tua tapi still hebat aktiff.

Best ke Movie Johnny English Strikes Again
Best ke Movie Johnny English Strikes Again

Tentang Johnny English Strikes Again

Mengisahkan organisasi agensi kerajaan kena godam dan semua agent terbongkar. Kerajaan terpaksa mencari agent yang sudah bersara kerana mereka ini dah dipadam dari data kerajaan dan calon yang dipilih adalah Johny english itupun dipilih secara tak sengaja. 

So boleh ke Johny English cari penggodam data kerajaan ini? 

Apa yang bestnya movie kali ini?

Serius aku tak mengharapkan yang tinggi untuk movie ini just untuk suka-suka bergelak tawa pada masa yang sama aku memang peminat Rowan ni.. 

So lawak spontan dalam movie ini boleh kata ada je kat movie yang lepas Johny tersilap sikit kemudian dapat nama besar. Tak sangka kesilapan tanpa sengaja boleh jadi hero. 

Cerita ini pun tak membosankan sangat just for fun je.. suka-suka.. ada babak memang kelakar habis ada part mungkin tak kelakar itu normal la. btw movie ni kira awesome.. 

Bagi 3.8/5 bintang untuk movie Johnny English Strikes Again

Get notifications from this blog

3 comments

  1. Ada sambutan hangat untuk filem ini sebab itu disambung. Mungkin akan disambung masa akan datang. Macam Mission Impossible. Cruise masih berlakon walau sudah 'tua'. Cuma MI akhir ini ada hero baru. Mungkin akan datang hero baru akan ambil alih atau tetap Cruise.

    JE ni belum ada hero baru. Akan datang kalau sambung..RA akan kekal sebagai hero.

    ReplyDelete